Možnosti expanze tuzemské společnosti do zahraničí – Lucie Svobodová
Lucie Svobodová
Diplomová práce
Možnosti expanze tuzemské společnosti do zahraničí
Possibilities of a Domestic Company Expansion Abroad
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení možností vstupu malého českého pivovaru na trh ve Velké Británii. Pro analýzu prostředí a situace ve Velké Británii je užita metoda 4C, která má za úkol prozkoumat trh Velké Británie z hlediska národních specifik, zákazníků, konkurence a nákladů. Na základě této analýzy poté zhodnotit, popřípadě doporučit expanzi pivovaru na britský trh.Abstract:
The aim of the thesis is the evaluation of the opportunity of a small Czech brewery to enter the market in the United Kingdom. To analyze the environment and the situation in the United Kingdom is used 4C method, which is aimed to explore the UK market in terms of national characteristics, customers, competitors and costs. After that on the basis of this analysis to evaluate, or recommend a brewery …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40403
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Jiří Dvořák
- Oponent: Stanislav Tripes
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40403
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Potential risks in international trade and its solution
Manyu Rong -
The Analysis of the Involvement of the Company into International Trade
Jiří Heřman -
Corruption and International Trade
Reinolf Agyei -
Management of international trade of a company
Petr Ouvín -
Position of Kazakhstan in International Trade and Business
Yekaterina Batyrkhanova -
Effects of International Trade on Income and Consumption in Sub-Saharan Africa
Raymond Kofi Adjei -
Effect of International Trade on Industry Structure in Ghana
Eva Lamptey -
Hodnotenie elektronických obchodov z hľadiska marketingového mixu 4C
Erik Jaduš