Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem – Bc. Eva Fejfárková
Bc. Eva Fejfárková
Diplomová práce
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Anotace:
Tato diplomová práce zhodnocuje využívání sociálních sítí Facebook a Instagram. V rámci marketingové komunikace globálních výrobních firem Coca-Cola a Pepsi, které působí na tuzemském trhu. Prostřednictvím analýzy obsahu firemních profilů za zkoumané období byly sestaveny závěry, které hodnotí sociální sítě firem mezi s sebou. Marketingová komunikace sociálních sítí firem je hodnocena na vysoké úrovni …víceAbstract:
This diploma thesis evaluates the use of social sites Facebook and Instagram within marketing communication of the global manufacturing companies Coca-Cola and Pepsi, which operate on the domestic market. Through the analysis of the content of the company profiles for researched period were drawn the conclusions, which evaluate the social sites of the companies between themselves. Marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/hmm50/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jakub Hořický
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová