Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem – Bc. Eva Fejfárková
Bc. Eva Fejfárková
Master's thesis
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Abstract:
Tato diplomová práce zhodnocuje využívání sociálních sítí Facebook a Instagram. V rámci marketingové komunikace globálních výrobních firem Coca-Cola a Pepsi, které působí na tuzemském trhu. Prostřednictvím analýzy obsahu firemních profilů za zkoumané období byly sestaveny závěry, které hodnotí sociální sítě firem mezi s sebou. Marketingová komunikace sociálních sítí firem je hodnocena na vysoké úrovni …moreAbstract:
This diploma thesis evaluates the use of social sites Facebook and Instagram within marketing communication of the global manufacturing companies Coca-Cola and Pepsi, which operate on the domestic market. Through the analysis of the content of the company profiles for researched period were drawn the conclusions, which evaluate the social sites of the companies between themselves. Marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/hmm50/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Jakub Hořický
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FEJFÁRKOVÁ, Eva. \textit{Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem}. Online. Master's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2022. Available from: https://theses.cz/id/aahpbd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová