Bc. Barbora Havrdová

Master's thesis

Marketingový plán objektu Zámek Svijany - projektová studie

Marketing Plan of Object Chateau Svijany - Project Study
Abstract:
Téma je v první části diplomové práce zaměřeno na popis a vysvětlení marketingu, marketingové komunikace a větší část je také věnována na téma konkurence. Druhá část práce popisuje Zámek Svijany a seznamuje čtenáře s marketingem před uvedením zámku do provozu, návrh vlastního marketingového projektu pro Zámek Svijany autorkou, nynější marketingové aktivity Zámku a vyhodnocení dotazníku.
Abstract:
Theme in the first part of the thesis focuses on the description Explanation of marketing, marketing communication major part is devoted to the theme of the competition. The second part describes the Chatau Svijany acquaints readers with marketing before the chatau to do the operation, author design own marketing project for Chatau Svijany, current marketing activities chatau and evaluation of questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2017
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní