Marketingový plán objektu Zámek Svijany - projektová studie – Bc. Barbora Havrdová
Bc. Barbora Havrdová
Master's thesis
Marketingový plán objektu Zámek Svijany - projektová studie
Marketing Plan of Object Chateau Svijany - Project Study
Abstract:
Téma je v první části diplomové práce zaměřeno na popis a vysvětlení marketingu, marketingové komunikace a větší část je také věnována na téma konkurence. Druhá část práce popisuje Zámek Svijany a seznamuje čtenáře s marketingem před uvedením zámku do provozu, návrh vlastního marketingového projektu pro Zámek Svijany autorkou, nynější marketingové aktivity Zámku a vyhodnocení dotazníku.Abstract:
Theme in the first part of the thesis focuses on the description Explanation of marketing, marketing communication major part is devoted to the theme of the competition. The second part describes the Chatau Svijany acquaints readers with marketing before the chatau to do the operation, author design own marketing project for Chatau Svijany, current marketing activities chatau and evaluation of questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/im1vc/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.
Kristýna Smolíková -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Strategie digitální marketingové komunikace Centra Architektury a Městského plánování
My Linh Lai -
Marketingová a komunikační strategie vybrané společnosti
Anna Chocholatá -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Návrh marketingové strategie pro společnost Robur s.r.o.
Marietta Novotná -
Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o.
Denisa Hanáková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera