Petra JINDROVÁ
Diplomová práce
Výuka geometrie podporovaná ICT
Geometry learning supporting by ICT
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Výuka geometrie podporovaná ICT", pojednává o využívání nejrůznějších výukových materiálů a pomůcek. Pomůcek, které nepoužívají promítání a pomůcek, které promítání používají. V dnešní době patří k nejčastěji využívaným interaktivní tabule. Naším největším záměrem u interaktivních tabulí, byla doplňující technika, srovnání dvou u nás nejvyužívanějších typů interaktivních tabulí …víceAbstract:
The diploma work named "Geometry learningsupporting by ITC" is about the usage of different instructional materials and tools. Tools, using the projection, and tools which don´t use one. Interactive tables are the most frequently used in nowadays. Our big intention was payed to the technique alowwing to compare two the most often used interactive tables and a correct sequence in classes with IT. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Círus
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JINDROVÁ, Petra. Výuka geometrie podporovaná ICT. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Interaktivní tabule ve vyučování matematice v nižších třídách sekundárních škol
Květa MAŠLÁŇOVÁ -
Interaktivní tabule ve vyučování matematice v nižších třídách sekundárních škol
Květa MAŠLÁŇOVÁ -
Využití interaktivní a projektové výuky v geometrii na 1. stupni ZŠ
Lenka Semotamová -
Práce s interaktivní tabulí v hodinách literární výchovy
Lucie Rojšlová -
Vyučování geometrie na 1. stupni základní školy s využitím interaktivní tabule a programu dynamické geometrie - GeoGebra
Linda MENTLÍKOVÁ -
Interaktivní metody ve výuce matematiky
Marika Kafková -
Limity a možnosti využití interaktivní tabule v hodinách Občanské výchovy
Michaela Weissová -
Připravenost studentů učitelství přírodopisu a biologie na interaktivní konstruktivistické vyučování s využitím prekonceptů žáků
Zuzana KOLČAVOVÁ