Bc. Marek Čierny

Bakalářská práce

Obtiažnosť v digitálnych hrách: prípadová štúdia hry Devil May Cry 4

Difficulty in Digital Games: Case Study of Devil May Cry 4
Abstract:
Bachelor thesis is about effects of difficulty in digital games. Focus of the thesis is on relation between game difficulty and game mechanics, rules, immersion, flow and level design. Case study is analysis of game Devil May Cry 4 in form of game mechanics, rules and level design.
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá obtiažnosťou v digitálnych hrách. Práca sa venuje vzťahu obtiažnosti a herných mechaník, pravidiel, imerzie, flow a level dizajnu. V prípadovej štúdií je analyzovaná obtiažnosť v hre Devil May Cry 4, vplyv na herné mechaniky, pravidlá hry a level dizajn.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
  • Oponent: Mgr. Bc. Silvester Buček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií