Bc. Kristína Hermanovská

Diplomová práce

Etika marketingového pracovníka

Ethics of marketing professional
Abstract:
The diploma thesis deals with the ethics of marketing staff. Defines concepts from the field of marketing, ethics and personality. It clarifies the legal and self-regulatory principles in advertising in the Czech Republic. Through the use of combined research methods, it seeks to achieve the main goal of the work, namely to formulate a suitable methodological procedure for marketing staff to create …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá etikou marketingových pracovníkov. Vymedzuje pojmy z oblasti marketingu, etiky a osobnosti. Objasňuje právne a samoregulačne princípy v reklame v Českej republike. Pomocou použitia kombinovaných výskumných metód sa snaží o dosiahnutie hlavného cieľa práce a to formulovať marketingovým pracovníkom vhodný metodický postup pre tvorbu reklamnej kampane v súlade s dodržiavaním …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace