Problematika homogenních a heterogenních tříd v mateřské škole – Petra ČMIELOVÁ
Petra ČMIELOVÁ
Bakalářská práce
Problematika homogenních a heterogenních tříd v mateřské škole
The problem of homogeneous and heterogeneous classes in kindergarten
Anotace:
Záměrem bakalářské práce je pohlédnout na problematiku homogenních a heterogenních tříd v mateřských školách, na jejich funkci, silné a slabé stránky ve vztahu k výchovně-vzdělávacímu procesu. V teoretické části bych se chtěla zaměřit na vývoj mateřských škol od minulosti po současnost, jak se mateřská škola rozvíjela, její předchůdci a prvopočáteční nároky na dítě, až po současnost. Pak také jaké …víceAbstract:
The objective of this thesis is to look at the issue of age-homogeneous and age-heterogeneous classes in kindergartens, their function, strengths and weaknesses in relation to the educative-learning process. In the theoretical part I will focus on the development of kindergartens from past to present times, how kindergartens have developed; their predecessors and primary requirements for a child up …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 8. 2016
- Vedoucí: Mgr. BcA. Žaneta Káňová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČMIELOVÁ, Petra. Problematika homogenních a heterogenních tříd v mateřské škole. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Komunikační kompetence předškolních dětí v porovnání běžné mateřské školy a mateřské školy Montessori
Michaela Vojáčková -
Diagnostika školní zralosti a připravenosti- komparace mateřské školy Montessori a běžné mateřské školy
Lenka Saparová -
Podnikatelský záměr-zřízení mateřské skoly
Michaela Šťastná