Problematika homogenních a heterogenních tříd v mateřské škole – Petra ČMIELOVÁ
Petra ČMIELOVÁ
Bachelor's thesis
Problematika homogenních a heterogenních tříd v mateřské škole
The problem of homogeneous and heterogeneous classes in kindergarten
Abstract:
Záměrem bakalářské práce je pohlédnout na problematiku homogenních a heterogenních tříd v mateřských školách, na jejich funkci, silné a slabé stránky ve vztahu k výchovně-vzdělávacímu procesu. V teoretické části bych se chtěla zaměřit na vývoj mateřských škol od minulosti po současnost, jak se mateřská škola rozvíjela, její předchůdci a prvopočáteční nároky na dítě, až po současnost. Pak také jaké …moreAbstract:
The objective of this thesis is to look at the issue of age-homogeneous and age-heterogeneous classes in kindergartens, their function, strengths and weaknesses in relation to the educative-learning process. In the theoretical part I will focus on the development of kindergartens from past to present times, how kindergartens have developed; their predecessors and primary requirements for a child up …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 7. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 18. 8. 2016
- Supervisor: Mgr. BcA. Žaneta Káňová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČMIELOVÁ, Petra. Problematika homogenních a heterogenních tříd v mateřské škole. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Komunikační kompetence předškolních dětí v porovnání běžné mateřské školy a mateřské školy Montessori
Michaela Vojáčková -
Diagnostika školní zralosti a připravenosti- komparace mateřské školy Montessori a běžné mateřské školy
Lenka Saparová -
Podnikatelský záměr-zřízení mateřské skoly
Michaela Šťastná