Nákupní prostředí ve vybrané maloobchodní jednotce – Zuzana GRYCZOVÁ
Zuzana GRYCZOVÁ
Bachelor's thesis
Nákupní prostředí ve vybrané maloobchodní jednotce
The Buying atmosphere in the chosen retail unit
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce bude prouzkoumat jednotlivé prvky nákupního prostředí ve vybrané maloobchodní jednotce, kterou bude supermarket Terno České Budějovice. Vedle tohoto výzkumu se tato práce zaměří i na to, zda zákazníci supermarketu vytvořené prvky nákupního prostředí vůbec vnímají a jak na ně konkrétní prvky působí. Po zjištění těchto skutečností na základě dotazníkového šetření, budou následně …viacAbstract:
The main point of this thesis will analyze individual elements of the schopping environment in selected retail unit, which will supermarket Terno České Budějovice. In addition to this research, this thesis will also focus on customer's feelings about the schooping environment and how specific elements operate. After learning these facts on the basis of the survey will then supplemented some suggestions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zverejniť od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Bc. Alena Srbová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GRYCZOVÁ, Zuzana. Nákupní prostředí ve vybrané maloobchodní jednotce. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Business Economics
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování ve vybraném segmentu - rybářské potřeby
Marek Barták -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Nákupní stereotypy české populace
Mikhail Puzankov -
Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků
Zuzana Pavlíková -
Zahraniční obchod – případová studie zahraniční obchod s cukrem
Mariya Vassilyeva -
Obchod a efektivní řízení obchodní činnosti ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )
Martin Štancl -
Paralelní obchod s léčivými přípravky v Evropské unii optikou volného obchodu se zbožím
Iva Šimková -
Obchod a efektivní řízení obchodních činností ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )
Viet Anh Vu
Názov
Vložil
Vložené
Práva