Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym – Bc. Martina Vokáčová
Bc. Martina Vokáčová
Diplomová práce
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Project of Marketing Campaign for Fitness Centre Box-Fit Gym
Abstract:
The master's thesis aims to create a marketing campaign for the fitness center Box-Fit Gym. The thesis consists of theoretical, analytical, and project parts. The theoretical part contains knowledge related to the marketing campaign, marketing of services, and situational analyzes. The acquired theoretical knowledge is further used in the processing of the analytical part. The analytical part is dedicated …víceAbstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingové kampaně pro fitness centrum Box-Fit Gym. Práce je tvořena teoretickou, analytickou a projektovou částí. Teoretická část obsahuje poznatky vztahující se k problematice marketingové kampaně, marketingu služeb a situačních analýz. Získané teoretické poznatky jsou dále využity při zpracování analytické části. Ta se věnuje představení fitness centra, a následné …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vokáčová, Martina. Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář -
Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění
Matyáš Albrecht -
Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení
Viktorie Slámová -
Marketingová kampaň konkrétního produktu a návrh komunikačního mixu
Nicola Kopčová -
Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting
Antonín Zoubek -
Marketingová kampaň e-shopu www.drogerie-slevy.cz
Martin Podolák -
Marketingová kampaň propagace produktů ve vybrané firmě
Barbora Panglová