Ivana Sovišová

Bachelor's thesis

Sociální reklama

Social advertising
Abstract:
Bakalářská práce Sociální reklama pojednává o jednom z nejdůležitějších nástrojů marketingového komunikačního mixu. Na začátku práce obeznamuje čtenáře s pojmem sociální reklama, dále popisuje vývoj tohoto druhu reklamy, účinnost, odlišnosti od reklamy komerční a na závěr teoretické části seznamuje čtenáře s neziskovým sektorem jako zadavatelem nekomerčních kampaní. V praktické části se práce věnuje …more
Abstract:
Bachelor's dissertation Social advertising deals with the most important instrument of marketing communication mix. At the beginning dissertation focuses on a therm Social advertisement, then describes its beginnings, feeling tone, differences between commercial and noncommercial advertising and the end of the theoretical part describes non-profit organizations. Practical part is dedicated to analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2010
  • Supervisor: Tereza Králová
  • Reader: Eva Kašparová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21648