Ivana Sovišová
Bachelor's thesis
Sociální reklama
Social advertising
Abstract:
Bakalářská práce Sociální reklama pojednává o jednom z nejdůležitějších nástrojů marketingového komunikačního mixu. Na začátku práce obeznamuje čtenáře s pojmem sociální reklama, dále popisuje vývoj tohoto druhu reklamy, účinnost, odlišnosti od reklamy komerční a na závěr teoretické části seznamuje čtenáře s neziskovým sektorem jako zadavatelem nekomerčních kampaní. V praktické části se práce věnuje …moreAbstract:
Bachelor's dissertation Social advertising deals with the most important instrument of marketing communication mix. At the beginning dissertation focuses on a therm Social advertisement, then describes its beginnings, feeling tone, differences between commercial and noncommercial advertising and the end of the theoretical part describes non-profit organizations. Practical part is dedicated to analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21648
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2010
- Supervisor: Tereza Králová
- Reader: Eva Kašparová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21648
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
Michaela Prváková -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Reklama a svoboda projevu
Ondřej Havlíček -
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk