Ivana Sovišová
Bakalářská práce
Sociální reklama
Social advertising
Anotace:
Bakalářská práce Sociální reklama pojednává o jednom z nejdůležitějších nástrojů marketingového komunikačního mixu. Na začátku práce obeznamuje čtenáře s pojmem sociální reklama, dále popisuje vývoj tohoto druhu reklamy, účinnost, odlišnosti od reklamy komerční a na závěr teoretické části seznamuje čtenáře s neziskovým sektorem jako zadavatelem nekomerčních kampaní. V praktické části se práce věnuje …víceAbstract:
Bachelor's dissertation Social advertising deals with the most important instrument of marketing communication mix. At the beginning dissertation focuses on a therm Social advertisement, then describes its beginnings, feeling tone, differences between commercial and noncommercial advertising and the end of the theoretical part describes non-profit organizations. Practical part is dedicated to analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21648
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: Tereza Králová
- Oponent: Eva Kašparová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21648
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
Michaela Prváková -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Reklama a svoboda projevu
Ondřej Havlíček -
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk