Machinima: Filmové umění počítačových her – Mgr. Michal Doupovec
Mgr. Michal Doupovec
Bachelor's thesis
Machinima: Filmové umění počítačových her
Machinima: The Film Art of Digital Games
Anotácia:
Bakalářská práce Machinima: Filmové umění počítačových her, zkoumá fenomén tvorby animovaných filmů v trojrozměrném prostředí počítačových her. Popisuje její historický vývoj a rozdíl od zachycování pouhého herního dění na obrazovce a opravdové kreativní práce s videem, jako prostředkem vyprávění příběhu. Nahlíží ji z pohledu novomediální teorie remediace a konvergence. Podrobně zkoumá způsoby pořizování …viacAbstract:
Bachelor thesis Machinima: The Film Art of Digital Games, researches into a phenomena of a production of animated movies in three dimensional world of computer games. It describes its historical development from capturing of the background of the game on the screen to the real creative video work and differences between them as an instrument of storytelling. It looks at it from the perspective of a …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k2w1b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Jaroslav Švelch, PhD.
- Oponent: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Language acquisition through computer games and applications
Ondřej Šidlo -
The influence of computer games on English language proficiency
Jana Hrčková -
Integrating computer games into education and their use in the school environmen
Ondřej KOLAŘÍK -
Brain Computer Interfaces for Games
Roman Konečný -
On Communicative Behaviour of Protagonist Character in Computer Role-Playing Games. How to Do Things with Words in Videogames
Daniel BIZOŇ -
Videoherní recenze pro server Games.cz (soubor publicistických textů)
Pavel Skoták -
Budování profesního skillsetu, skrze amatérskou tvorbu machinima
Mikuláš Valíček -
Machinima - nová forma digitálního umění
Tomáš Stupka