Bc. Lukáš Krejča

Diplomová práce

Ideální marketingové strategie v PPC reklamě

Ideal marketing strategies in PPC advertising
Anotace:
Diplomová práce popisuje možnosti fungování PPC reklamy, která je jedním ze základních kanálů výkonnostního online marketingu. Práce popisuje princip, jak PPC reklama funguje a přibližuje zásady správného nastavení kampaní. Na reálném příkladu a skutečných datech poté popisuje platnost těchto zásad.
Abstract:
The Thesis describes the use of PPC advertising as one of main online marketing channnels. It definies the principles how PPC advertising works and describes rules advertisers should follow. Based on real campaign data the Thesis confirms how these rules affect advertising performance.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace