Ideální marketingové strategie v PPC reklamě – Bc. Lukáš Krejča
Bc. Lukáš Krejča
Master's thesis
Ideální marketingové strategie v PPC reklamě
Ideal marketing strategies in PPC advertising
Anotácia:
Diplomová práce popisuje možnosti fungování PPC reklamy, která je jedním ze základních kanálů výkonnostního online marketingu. Práce popisuje princip, jak PPC reklama funguje a přibližuje zásady správného nastavení kampaní. Na reálném příkladu a skutečných datech poté popisuje platnost těchto zásad.Abstract:
The Thesis describes the use of PPC advertising as one of main online marketing channnels. It definies the principles how PPC advertising works and describes rules advertisers should follow. Based on real campaign data the Thesis confirms how these rules affect advertising performance.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xaxbt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2016
- Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Lukáš Štěpánek -
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
Ondřej Rulf -
Kontextová reklama Google AdWords
Anna Procházková -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Návrh PPC kampaní pro vstup e-shopu na zahraniční trh
Ivana Štěpánová -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš