Iracionalita v nákupním chování – Bc. Eliška HERMANOVÁ
Bc. Eliška HERMANOVÁ
Diplomová práce
Iracionalita v nákupním chování
Irrationality in purchasing behaviour
Anotace:
Cílem práce s názvem "Iracionalita v nákupním chování" bylo zrealizovat několik experimentů zaměřených na potvrzení iracionality v rámci nákupního chování a následně provést mezikulturní srovnání. Aby mohlo dojít ke komparaci výsledků, byly vybrány experimenty, které již provedl Dan Ariely s americkými studenty. V průběhu práce byly postupně vyhodnocovány předem stanovené hypotézy.Abstract:
The aim of the work titled ?Irrationality in shopping behavior" was to realize several experiments aimed to confirm the irrationality in the shopping behavior and then make cross-cultural comparisons. To allow the comparison of results, were selected experiments already performed by Dan Ariely with American students. During the works were progressively evaluated predetermined hypotheses.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2012
Zveřejnit od: 7. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Viktor Vojtko, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HERMANOVÁ, Eliška. Iracionalita v nákupním chování. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 9. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Ganna Tsyrulnikova -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Faktory ovlivňující spotřební chování generace X při nákupu osobního automobilu
Dominika Rajdlová -
Nákupní a spotřební chování osob se zrakovým postižením na trhu cestovního ruchu
Dominika Baťková -
Nákupní a spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Veronika Bartošová -
Nákupní a spotřební chování rodin s dětmi z kraje Vysočina na trhu cestovního ruchu
Sabina Nováková
Název
Vložil
Vloženo
Práva