Měření spokojenosti klientů zdravotních pojišťoven – Jakub Zajíc
Jakub Zajíc
Diplomová práce
Měření spokojenosti klientů zdravotních pojišťoven
Satisfaction Measurement among Clients of Health Insurance Companies
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá porovnáním spokojenosti klientů zdravotních pojišťoven České republiky. V rámci práce jsou využity dvě metody měření spokojenost – metoda NPS a průzkum spokojenosti zákazníků. Cílem práce je změřit spokojenost klientů ZP ČR a následně je porovnat mezi sebou. Závěr práce obsahuje doporučení pro zvýšení spokojenosti a návrhy zacílení služeb a propagace na určité skupiny …víceAbstract:
This thesis compares the satisfaction of clients of health insurance companies in the Czech Republic using two methods of measurement - the NPS method and the customer satisfaction survey. The goal of the thesis is to measure the satisfaction of clients of the Czech Republic health insurance companies and subsequently compare them with each other. The conclusion of the thesis contains recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149633
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Josef Křivánek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Satisfaction and motivation of employees in the Czech and Foreign Company
Vladimíra Olivia Gáborová -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Software application for reporting of healthcare service to health insurance companies
Adrián Jankových -
Optimization of hospital management at Nemocnice Kadaň s.r.o., focused on service reporting and payment for provided healthcare by insurance companies.
Denisa Hossnerová -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr