Návrh komunikačního plánu pro e-shop Na dno šálku s.r.o. – Kristýna Mottysová
Kristýna Mottysová
Bakalářská práce
Návrh komunikačního plánu pro e-shop Na dno šálku s.r.o.
Communication Plan Proposal for E-shop Na dno šálku s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na český e-shop Na dno šálku s.r.o., který se zabývá především prodejem kávy vlastní i partnerské. Hlavním cílem práce je zjistit, jaké jsou příčiny nízkého počtu nových zákazníků. V rámci teoretické části jsou představeny formy komunikačního mixu a jeho hlavní nástroje pro online a offline prostředí, oblast e-commerce, komunikační plán a jeho jednotlivé kroky. V praktické …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the Czech e-shop Na dno šálku s.r.o., whose primary area of business is selling its in-house and partner coffee. The main aim of the thesis is to identify the reasons for the company's low number of new customers. The theoretical part mainly presents the forms of communication mix and its main tools for online and offline environments, e-commerce area, communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86197
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Michaela Dvořáková
- Oponent: Alice Kratochvílová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86197
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová