Bc. Jiří Pešát
Bakalářská práce
Strategická analýza podniku
Strategic Analysis of the Enterprise
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Strategická analýza podniku“ je zpracování strategické analýzy zvoleného podniku a navržení strategie pro jeho rozvoj. Práce se dělí na dvě části. První část popisuje teoretické základy metod strategické analýzy. Druhá část aplikuje uvedené metody na podnik ANAG, s. r. o. za účelem identifikace klíčových faktorů majících vliv na jeho fungování a tedy i na formulaci vhodné …víceAbstract:
The goal of the bachelor thesis: “Strategic analysis of the Enterprise” is to analyze the enterprise and to propose a strategy for its development. The thesis is divided into two parts. The first part of the thesis describes the theoretical basis of strategic analysis methods. The second part applies these methods on the ANAG, s. r. o. company for the purpose of identifying the key factors influencing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bw8fa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Analýza mikroprostředí společnosti Systém asistovaného hubnutí s.r.o.
Simona Velíšková -
Návrh marketingové strategie firmy T&MM CZ s.r.o.
Pavlína Mašková -
Business model for data governance platform
Tia Semeradova -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ