Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni základní školy – Mgr. Iva Benušová
Mgr. Iva Benušová
Master's thesis
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni základní školy
Development of reading skills with understanding at first stage of basic school.
Abstract:
Diplomová práce „Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni základní školy" pojednává o významu čtenářské gramotnosti, která je důležitým a klíčovým momentem při získávání, osvojování a následném používání informací ze všech oborů lidské činnosti. Tato práce si klade za cíl zjistit úroveň dovednosti čtení s porozuměním v pátém ročníku 1. stupně základní školy v souvislosti s přístupem učitele …moreAbstract:
The diploma work ´The development of reading with understanding on the first stage of a primary school´ deals with the value of reader’s literacy which is an important and crucial aspect during the process of acquiring, learning and later on using of information from every field of human activity. This work sets a goal to determine the level of reading with understanding skills at the fifth class on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 7. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/avtmy/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2009
- Supervisor: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Změny v dovednosti řešit matematické úlohy v závislosti na rozvíjení dovednosti formulovat úlohy
Vendula KVAPILOVÁ -
Řečové dovednosti žáků 1. ročníků ZŠ v kontextu čtenářské gramotnosti
Eliška FEIKOVÁ -
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Nikol Eisová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením
Eva OPLTOVÁ