Analýza reklamního sdělení vybraných leteckých společností se zaměřením na českého zákazníka – Nikola Rousová
Nikola Rousová
Bakalářská práce
Analýza reklamního sdělení vybraných leteckých společností se zaměřením na českého zákazníka
The analysis of advertising of chosen airlines targeting on Czech customer
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou několika druhů reklamních sdělení vybraných leteckých společností, které následně slouží k porovnání s marketingovými aktivitami aerolinky ČSA, jakožto primárně mířící na českého zákazníka. Cílem práce je porovnání kvality marketingu domácí letecké společnosti se zahraničními konkurenty. Teoretická část práce se primárně zabývá teoretickými poznatky marketingu cestovního …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8365
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Robert Čapek, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Jiří Petera
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROUSOVÁ, Nikola. \textit{Analýza reklamního sdělení vybraných leteckých společností se zaměřením na českého zákazníka}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/aekre6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingového modelu prodej letenek na efektivitu letecké společnosti
Lucie Ondříšková -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva