Analýza tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o. – Vladimír Vaněk
Vladimír Vaněk
Bachelor's thesis
Analýza tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o.
Analysis of Marketing Strategy of Service ALS28.cz for the Company Weomax Group s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o., která je jediným poskytovatelem této služby. Práce se skládá ze dvou částí. Část první je zaměřena teoretickou problematiku marketingového plá-nování a klade si za cíl zachytit nejpodstatnější části marketingového plánování v sektoru služeb. Tyto teoretické poznatky jsou nadále využívání …moreAbstract:
This thesis focuses on the analysis of marketing strategy of service ALS28.cz for the com-pany Weomax Group s.r.o., which is the only provider of this service. The work consists of two parts. First part focuses theoretical problems of marketing planning and aims to capture the most important part of the marketing planning in the service sector. The theoretical knowledge continue to use the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015
Accessible from:: 15. 5. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VANĚK, Vladimír. \textit{Analýza tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/aex9jg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vaněk, Vladimír. Analýza tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Komunikační mix pro podnik služeb
Veronika Kůtková