Zapojení kvalitativních metod a prvků designu služeb do výzkumného procesu v komerční rozhlasové stanici – Mgr. Bedřich Musil
Mgr. Bedřich Musil
Advanced ('rigorózní') thesis
Zapojení kvalitativních metod a prvků designu služeb do výzkumného procesu v komerční rozhlasové stanici
Integration of qualitative methods and elements of service design into a research process in commercial radio station
Anotácia:
Rigorózní práce se zaměřuje na zapojení kvalitativních metod a prvků designu služeb do výzkumného procesu uživatelů, který probíhá v regionální komerční rozhlasové stanici. Soustředí se především na rozdíl v kvalitě, struktuře a obsahu informací, které by stanice mohla získat z realizace kvalitativních výzkumů s prvky designu služeb a dává je do souvislosti s daty, která subjekt dostává z pravidelně …viacAbstract:
The rigorosum thesis focuses on the integration of qualitative methods and elements of service design into a research process of users conducted in a regional commercial radio station. It concentrates mainly on the difference in quality, structure and information content that the station could gain from realization of qualitative research with elements of service design, and it puts them into context …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cu6ni/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2017
- Oponent: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., doc. PhDr. Pavel Rankov, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsAdvanced ('rigorózní řízení') programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
User Experience Research a jeho praktické využití v aplikaci pro neziskové organizace
Pavla Řádková -
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang -
Kvalitativní výzkum oblíbených pohádkových postav u dětí předškolního věku
Aneta FILOVÁ -
Kvalitativní výzkum náboženských představ u předškolních dětí
Pavlína KOUDELKOVÁ -
Výzkum vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí
Dita Kopecká -
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
Veronika Zedníková -
Kvalitativní výzkum snů u děti předškolního věku
Štěpánka VORLOVÁ