Pozice předčítání v prostředí mateřské školy – Veronika TANEČKOVÁ
Veronika TANEČKOVÁ
Bakalářská práce
Pozice předčítání v prostředí mateřské školy
The position of reading in the nursery school environment
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá pozicí předčítání v prostředí mateřské školy. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se soustředí zejména na rozvoj řeči dítěte v souvislosti s rozvojem čtenářské gramotnosti v mateřské škole, ale i mimo ni. Najdeme zde také typy knih, se kterými se dítě od počátku života setkává a psychologické působení s předčítáním spojené. V praktické části …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the position of reading in the enviroment of the nursery school. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part mostly concentrates on child's speech development in connection with reading literacy in the nursery school, but also outside of it. In this part we can find even the types of books that are connected with a child since the beginning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TANEČKOVÁ, Veronika. Pozice předčítání v prostředí mateřské školy. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv literárních projektů v předškolním vzdělávání na čtenářskou gramotnost žáků 1. třídy ZŠ
Monika Bursová -
Čtenářská gramotnost dětí předškolního věku
Petra ZAVADILOVÁ -
Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání se zaměřením na rizika poruch čtení a psaní u dětí v posledním ročníku mateřské školy.
Alexandra BERKYOVÁ -
Předčtenářská gramotnost dětí v předškolním vzdělávání
Zuzana JANŠOVÁ -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová