Bc. Tomáš Foltán

Bachelor's thesis

Maraton hudby Brno 2022 (MHB 2022) – PR a marketing

Abstract:
Cílem projektu je vytvořit a úspěšně realizovat marketingovou a PR strategii hudebního multižánrového festivalu Maraton hudby Brno 2022. Přínosem projektu pak je zvýšení povědomí veřejnosti o festivalu. Práce také obsahuje zhodnocení použitelnosti metod projektového řízení v reálném provozu kulturních projektů.
Abstract:
The aim of the project is to create and successfully implement a marketing and PR strategy for the multi-genre music festival Maraton hudby Brno 2022. The benefit of the project is to increase public awareness of the festival. The work also includes an evaluation of the applicability of project management methods in the real operation of cultural projects.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2023
  • Supervisor: MgA. Daniela Peclová
  • Reader: MgA. Barbora Mikolášiková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/rxdum/