Bc. Jana Jochmanová

Bachelor's thesis

Vytvoření mediální strategie pro firmu Snowboard JÁCHYM

Creation of Media Strategy for Company Snowboard JÁCHYM
Abstract:
Abstrakt Bakalářská práce se zabývá procesem vytvoření mediální strategie fiktivní firmy. V teoretické části jsou definovány pojmy marketingový a komunikační mix. Dále jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu s důkladným popisem reklamy. Následuje proces mediálního plánování a jednotlivé mediální cíle a ukazatele, jež jsou nezbytné k vytvoření fungující strategie. Praktická …more
Abstract:
Abstract Bachelor thesis deals with process of creation media strategy of fictive company. In the theoretic part are defined terms as marketing mix and marketing communication mix. Then are described individual tools of marketing communication mix with detail description of advertising. Then follow process of media planning and particular media goals and indicators, which are essential for creation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 7. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 8. 2011
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní