Vytvoření mediální strategie pro firmu Snowboard JÁCHYM – Bc. Jana Jochmanová
Bc. Jana Jochmanová
Bachelor's thesis
Vytvoření mediální strategie pro firmu Snowboard JÁCHYM
Creation of Media Strategy for Company Snowboard JÁCHYM
Abstract:
Abstrakt Bakalářská práce se zabývá procesem vytvoření mediální strategie fiktivní firmy. V teoretické části jsou definovány pojmy marketingový a komunikační mix. Dále jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu s důkladným popisem reklamy. Následuje proces mediálního plánování a jednotlivé mediální cíle a ukazatele, jež jsou nezbytné k vytvoření fungující strategie. Praktická …moreAbstract:
Abstract Bachelor thesis deals with process of creation media strategy of fictive company. In the theoretic part are defined terms as marketing mix and marketing communication mix. Then are described individual tools of marketing communication mix with detail description of advertising. Then follow process of media planning and particular media goals and indicators, which are essential for creation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 7. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/djri2/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2011
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova