Vytvoření mediální strategie pro firmu Snowboard JÁCHYM – Bc. Jana Jochmanová
Bc. Jana Jochmanová
Bakalářská práce
Vytvoření mediální strategie pro firmu Snowboard JÁCHYM
Creation of Media Strategy for Company Snowboard JÁCHYM
Anotace:
Abstrakt Bakalářská práce se zabývá procesem vytvoření mediální strategie fiktivní firmy. V teoretické části jsou definovány pojmy marketingový a komunikační mix. Dále jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu s důkladným popisem reklamy. Následuje proces mediálního plánování a jednotlivé mediální cíle a ukazatele, jež jsou nezbytné k vytvoření fungující strategie. Praktická …víceAbstract:
Abstract Bachelor thesis deals with process of creation media strategy of fictive company. In the theoretic part are defined terms as marketing mix and marketing communication mix. Then are described individual tools of marketing communication mix with detail description of advertising. Then follow process of media planning and particular media goals and indicators, which are essential for creation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/djri2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2011
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova