Bc. Jana Jochmanová

Bakalářská práce

Vytvoření mediální strategie pro firmu Snowboard JÁCHYM

Creation of Media Strategy for Company Snowboard JÁCHYM
Anotace:
Abstrakt Bakalářská práce se zabývá procesem vytvoření mediální strategie fiktivní firmy. V teoretické části jsou definovány pojmy marketingový a komunikační mix. Dále jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu s důkladným popisem reklamy. Následuje proces mediálního plánování a jednotlivé mediální cíle a ukazatele, jež jsou nezbytné k vytvoření fungující strategie. Praktická …více
Abstract:
Abstract Bachelor thesis deals with process of creation media strategy of fictive company. In the theoretic part are defined terms as marketing mix and marketing communication mix. Then are described individual tools of marketing communication mix with detail description of advertising. Then follow process of media planning and particular media goals and indicators, which are essential for creation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2011
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní