Tímea Križová
Master's thesis
Market expansion strategy for Sens Foods
Strategie expanze na trh pro Sens Foods
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout vhodnou strategii expanze na mezinárodní trh a nejrelevantnější způsob vstupu na vybrané trhy pro SENS Foods. SENS Foods, český podnik prodávající produkty s hmyzími bílkovinami, má zájem expandovat na severské trhy - Dánsko, Norsko, Švédsko a Finsko. Teoretická část práce představuje čtenářům důvody k internacionalizaci podnikání a postup procesu výběru trhů …moreAbstract:
The aim of this thesis is to suggest a viable international market expansion strategy for SENS Foods and to propose the most relevant mode of entry into selected markets. SENS Foods, a Czech sustainable insect protein business, would like to expand into the Nordic markets – Denmark, Norway, Sweden and Finland. Theoretical part of the thesis provides readers with reasonings behind business internationalization …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 1. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83785
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2021
- Supervisor: Ladislav Tyll
- Reader: Natálie Badie
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83785
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Management
Theses on a related topic
-
Analýza forem vstupu českého podniku na ruský trh
Eva Bajerová -
Příprava žen 50+ na opětovný návrat na trh práce
Monika Stříteská -
Zhodnocení vstupu na burzu (IPO) jako zdroje financování vybraného podniku
Marta Brhelová -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický -
Překonávání bariér při vstupu na český pracovní trh se zaměřením na migranty z Ukrajiny, Ruska a Vietnamu
Šárka Prát -
Přínosy vstupu na burzu formou IPO z hlediska akciové společnosti v ČR
Vítězslav Trojna -
Strategie vstupu na vybrané zahraniční trhy firmy PaperTime s.r.o.
Jaroslav Peterka -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický