Bc. Kateřina Kratochvílová

Master's thesis

Návrh marketingové strategie nově vznikajícího centra životního stylu východní filosofie

The Concept of Marketing Strategy for the Start-Up Eastern Philosophy Lifestyle Center
Abstract:
Tato práce se zabývá tvorbou marketingové strategie, jako nedílnou součástí aktivit vyššího managementu firmy jakékoliv velikosti, pomocí níž realizuje svoje plány, přinášející určitou přidanou hodnotu. Cílem práce je vytvořit konkrétní návrh marketingové strategie nově vznikajícího centra východního stylu Bohemia-Zen Selfness Resort, s.r.o. Teoretická část slouží k zařazení tématu do obsahového rámce …more
Abstract:
This thesis concerns the design of a marketing strategy as an integral part of every company’s senior management’s conduct. By marketing strategy a company realizes its plans and produces certain added value. The aim of this work is to create a particular marketing strategy proposal for a start-up center of an Eastern lifestyle: Bohemia-Zen Selfness Resort, s.r.o. The theoretical part of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní