Marketing a marketingová komunikace města Mariánské Lázně – Bc. Lenka Grosmanová
Bc. Lenka Grosmanová
Master's thesis
Marketing a marketingová komunikace města Mariánské Lázně
Marketing of the town Mariánské Lázně
Anotácia:
Tématem této diplomové práce je marketing a marketingová komunikace města Mariánské Lázně. Vlivem sílící globální konkurence na všech úrovních, ale také zvýšením nároků obyvatelstva na kvalitu života, se prohlubují rozdíly mezi úspěšnými a neúspěšnými městy. Tento tlak nutí města k inovacím a rozvoji, a to nejen ve sféře technologické, ale i institucionálně – organizační. Je nutné aplikovat poznatky …viacAbstract:
Topic of this graduation theses is marketing and marketing communication of the town Marianske Lazne. In due to increasing global competition at all levels but also increasing demands on people's quality of life are deepen the differences between successful and unsuccessful cities. This pressure forces press on the city to the innovation and development, not only in the realm of technology, but institutionally …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oqcyj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2013
- Vedúci: Ing. Pavel Klička
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a management měst a obcí
Michaela Panenková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Využití marketingové komunikace v marketingu politických stran
Marek Tomčík -
Neetická marketingová komunikace
Alena CÍSAŘOVÁ -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova