Diana Stašková

Diplomová práce

Role of Celebrity Endorsement in Purchasing Decisions in Cosmetics on the Czech market

Vplyv známych osobností pri výbere kozmetiky na českom trhu
Anotace:
Cieľom diplomovej práce je zistiť aký vplyv majú známe osobnosti na rozhodovací proces pri výbere kozmetiky (vlasovej a pleťovej) na českom trhu. Diplomová práce je rozdelená na dve hlavné časti. Teoretická časť popisuje rozhodovací proces spotrebiteľa, rolu známej osobnosti pri výbere produktu a príklady využitia známych osobností v reklame firmou L'Oréal. Praktická časť sa zameriava na analýzu správania …více
Abstract:
The aim of this master thesis is to find out whether celebrity endorsement is influencing factor on decision-making process when purchasing cosmetics (hair care and skin care) in Czech market. Master thesis is divided into two main parts. Theoretical part describes consumer decision-making process, role of celebrity endorsement and examples how celebrity endorsement is used nowadays by L'Oréal. Practical …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Gina Cook

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46393