Specifické formy rozvoje osobnostní kompetence u sociálních pedagogů – Mgr. Petr Soják, Ph.D.
Mgr. Petr Soják, Ph.D.
Disertační práce
Specifické formy rozvoje osobnostní kompetence u sociálních pedagogů
The Specific Forms of Personal Competence Development of Social Educators
Anotace:
Disertační práce „Specifické formy rozvoje osobnostní kompetence u sociálních pedagogů“ pojednává o formě vzdělávání rozvoje osobnostní kompetence u sociálních pedagogů a o konfrontaci stávajících pohledu na tématiku rozvoje osobnosti v pedagogických a pomáhajících profesích. Rozvoj osobnostní kompetence pedagogů je aktuální téma zejména v souvislosti s budoucím Rámcovým vzdělávacím programem Školního …víceAbstract:
The thesis „The Specific Forms of Personal Competence Development of Social Educators“deals with the form(s) of teaching of personal competence of social educators and with the confrontation of current approaches to the development of personality in educational and related professions. The development of personal competence of educators is becoming a current issue, especially in the context of the …víceKlíčová slova
rozvoj a posílení osobnostní komunikační a didaktické kompetence pedagogů komunikace profesní a osobnostní rozvoj sebepoznání a sebezkušenost reflexe sebe sama a prostřednictvím skupiny chování a jednání sebeúcta zvládání konfliktů a agrese interakce sociální pedagog development and reinforcement of personal communicational and didactic competence of educators communication professional and personal development self-cognition and self-experience self-reflection and reflection through a group session behavior and practice self-respect coping with conflicts and aggression interaction social educator
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/netnm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 10. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D., doc. PhDr. Zlatica Bakošová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Sebepoznání a sebereflexe prostřednictvím výtvarného vyjádření a tvůrčího psaní. Intermediální projekt zaměřený na žáky 2. stupně ZŠ.
Natálie Břízová -
Monteiro Lobato: uma reflexão sobre a realidade brasileira a partir da literatura infanto-juvenil
Laura Šoková -
Videohry, jejich obsahy, vizuální formy a jejich účinky na myšlení a postoje dětí předškolního a mladšího školního věku
Pavlína VRASPÍROVÁ -
Komparační analýza postojů učitelů prvního stupně ZŠ a studentů 4. a 5. ročníků VŠ: oboru Učitelství pro 1.st. ZŠ vůči lidem se znevýhodněním.
Ianka - Maria KRULIŠOVÁ -
Competencia pragmática en espaňol L/2 en estudiantes checos. Análisis y propuesta didáctica a través del correo electrónico.\\ Pragmatická kompetence ve španělštině jako v druhém jazyce českých studentů. Analýzy a didaktický návrh prostřednictím e-mailové komunikace.
Alfonso ÁLVAREZ VALLEJO -
Kompetence asistentů pedagoga a jejich vliv na postoje vůči žákům s postižením
Eva PÁTKOVÁ -
Komunita jako vstupenka do života aneb reflexe zkušenosti se skupinovou terapií absolventů terapeutické komunity
Monika Hamplová -
Reflexe: Od praxe k teorii
Dan Vykoukal