Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování – Bc. Pavla Čmelíková
Bc. Pavla Čmelíková
Diplomová práce
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
The Influence of Sales Environment on Consumer’s Decision
Anotace:
Předložená diplomová práce objasňuje problematiku prodejního prostředí jako vlivného modifikátoru nákupního chování v prodejnách se spodním prádlem. Jsou porovnávány čtyři prodejny vybraných značek spodního prádla, Tezenis, Triumph, Intimissimi a Etam. Analyzován je vliv barev, hudby, layoutu a vůně ovlivňující komplexně zákazníka v jeho nákupním rozhodování uvnitř prodejny i vně. Podklady k práci …víceAbstract:
This thesis describes the main issues that effect customers behaviour and purchasing decisions directly inside the store. This thesis is specialising in the business of underclothing. Four different brands of underclothing have been compared, Tezenis, Triumph, Intissimi and Etam. Music, layout, colours and scent have been examined inside and outside the stores. This survey is based on structured observation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/puq88/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Vliv chování prodejce na efektivnost prodeje
Andrea Kypěnová -
Specifika prodeje finančních produktů spořících na důchod v České spořitelně, a.s.
Monika Trsková -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů
Pavlína Bejčková -
Marketingové aktivity vybraného obchodního řetězce na podporu zvýšení prodeje fairtradových produktů
Nikola KŘEHLÍKOVÁ -
Komunity na Facebooku jako akcelerátor prodeje
Jiří Vanke -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
Lucie Mádlová