Tereza MOUDRÁ
Bachelor's thesis
Konzumerismus a alternativní konzumní chování
Consumerism and alternative consumer behavior
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá příčinami a alternativami konzumerismu. Práce pojednává o konzumerismu z historického a sociologického hlediska. Tato práce popisuje vznik konzumní společnosti a její vývoj. Součástí práce je výzkum ve formě experimentu zabývající se alternativním konzumním chováním.Abstract:
This thesis deals with the causes and alternatives to consumerism. Thesis deals with consumerism from a historical and sociological perspective. This thesis describes the rise of a consumer society and its development. The work includes research in the form of experiment into alternative consumer behavior.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Dr. phil. Nicole Horáková - Hirschlerová, M.A.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MOUDRÁ, Tereza. Konzumerismus a alternativní konzumní chování. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Sociology / Sociology
Theses on a related topic
-
Konzumní společnost a konzumní kultura
Hana Blahová -
Konzumerismus - historický vývoj, příčiny a důsledky
Jan Peroutka -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Predrag Miloševič -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Vladimir Arsentyev -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Daniel Prejza