Konzumerismus a alternativní konzumní chování – Tereza MOUDRÁ
Tereza MOUDRÁ
Bakalářská práce
Konzumerismus a alternativní konzumní chování
Consumerism and alternative consumer behavior
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá příčinami a alternativami konzumerismu. Práce pojednává o konzumerismu z historického a sociologického hlediska. Tato práce popisuje vznik konzumní společnosti a její vývoj. Součástí práce je výzkum ve formě experimentu zabývající se alternativním konzumním chováním.Abstract:
This thesis deals with the causes and alternatives to consumerism. Thesis deals with consumerism from a historical and sociological perspective. This thesis describes the rise of a consumer society and its development. The work includes research in the form of experiment into alternative consumer behavior.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dr. phil. Nicole Horáková - Hirschlerová, M.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOUDRÁ, Tereza. Konzumerismus a alternativní konzumní chování. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Konzumní společnost a konzumní kultura
Hana Blahová -
Konzumerismus - historický vývoj, příčiny a důsledky
Jan Peroutka -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Predrag Miloševič -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Vladimir Arsentyev -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Daniel Prejza