Pivo v ČR. Marketing, preference spotřebitele. – Bc. Kateřina Málková
Bc. Kateřina Málková
Diplomová práce
Pivo v ČR. Marketing, preference spotřebitele.
Beer in the Czech Republic. Marketing, consumer preferences
Anotace:
Teoretická část této diplomové práce se bude zabývat historii piva, surovinám pro výrobu piva, procesu výroby piva a popisu oblíbených pivních stylů v České republice. Dále bude popisovat spotřebitele a marketing, marketingový mix, chování zákazníka, teoretické aspekty ovlivňující chování spotřebitele, nákupní rozhodovací proces a marketingový výzkum. V praktické části této diplomové práce budou použita …víceAbstract:
Theoretical part of this diploma thesis will provide us the history of beer, raw materials for beer production, production process and description of popular beer styles in the Czech Republic. Furthermore it will describe a consumer and marketing, marketing mix, theoretical aspects influencing customer behaviour, purchasing decision process and marketing research. Data for practical part of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Inna Čábelková, Ph.D.
- Oponent: Leopold Tanner, DiS., externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Application of selected plant materials for the preparation of biodegradable plastics
Jana TŮMOVÁ -
Causes and consequences of crisis on the market for secondary raw materials.
Ivana Gojišová -
Consumer purchasing behaviour of beer in the Czech Republic
Rashid Khan -
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
Buyer Decision Process on the Market of Electric Shavers
Peter Frič -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová
Název
Vložil
Vloženo
Práva