Mgr. Kateřina Jirků

Diplomová práce

Překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v prvním období 1. stupně základní školy (případová studie)

Obstacles in comprehension of the concept of natural numbers by pupils in the first period of primary school (case study)
Anotace:
Diplomová práce zachycuje pomocí metod případové studie překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v rozmezí 1. období 1. stupně základní školy. Teoretická část sleduje zavádění pojmu přirozeného čísla na počátcích základního vzdělávání, vymezuje problematiku poruch matematických schopností, dotýká se také tematiky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a s tím souvisejícími …více
Abstract:
Using case study methods, the diploma thesis captures the obstacles in creating the concept of natural number in the pupil during the first period of primary school. The theoretical part follows the concept of natural number at the beginning of education, defines the issue of mathematical ability disorders, and also mentions the topic of education of a pupil with special educational needs and related …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
  • Vedoucí: PhDr. Eva Nováková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jitka Panáčová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta