Překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v prvním období 1. stupně základní školy (případová studie) – Mgr. Kateřina Jirků
Mgr. Kateřina Jirků
Master's thesis
Překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v prvním období 1. stupně základní školy (případová studie)
Obstacles in comprehension of the concept of natural numbers by pupils in the first period of primary school (case study)
Abstract:
Diplomová práce zachycuje pomocí metod případové studie překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v rozmezí 1. období 1. stupně základní školy. Teoretická část sleduje zavádění pojmu přirozeného čísla na počátcích základního vzdělávání, vymezuje problematiku poruch matematických schopností, dotýká se také tematiky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a s tím souvisejícími …moreAbstract:
Using case study methods, the diploma thesis captures the obstacles in creating the concept of natural number in the pupil during the first period of primary school. The theoretical part follows the concept of natural number at the beginning of education, defines the issue of mathematical ability disorders, and also mentions the topic of education of a pupil with special educational needs and related …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/buvgs/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2023
- Supervisor: PhDr. Eva Nováková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jitka Panáčová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JIRKŮ, Kateřina. \textit{Překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v prvním období 1. stupně základní školy (případová studie)}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ahd59g/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Implementace softwaru Koha do knihovny střední školy: Případová studie pro Masarykovu střední školu zemědělskou a vyšší odbornou školu v Opavě
Martina Růžičková -
Reakce učitelů, žáků a rodičů na změnu závěrečného hodnocení na vybrané základní škole – případová studie
Jitka Šufajzlová -
Výuka lidových tradic a zvyků ve 2. ročníku vybrané základní školy v regionu Uherskohradišťska: případová studie
Martina Sonntagová -
Sociálně patologické jevy ve vybrané základní škole. Případová studie.
Denisa Kalousová