Ing. Ivana Gyürke
Bachelor's thesis
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Corporate culture and multinational firms
Abstract:
Práce se zabývá hlavně firemní kulturou a jejím vlivem nejen na zaměstnance, ale i na zákazníky. Zabývá se především vztahy mezi zaměstnanci, to jaké klima ve firmě panuje, jak firma a její pracovníci působí na vnější prostředí. Dále klady a zápory kultury firmy, hodnoty, které by měli pracovníci sdílet a její hlavní znaky. V praktické části práce jsou rozebrány firemní kultury největších nadnárodních …moreAbstract:
The work deals mainly with corporate culture and its influence not only the employees but also to customers. It mainly deals with relationships between employees, to identify climate prevails in the company, how the company and its staff operate the external environment. Furthermore, the pros and cons of corporate culture, values that workers should share and its main characters. In the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/denqt/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2014
- Supervisor: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Safeguarding Corporate Culture in the Hybrid Workplace
Ilya Novokhatskiy -
How SAP Incorporates Inclusivity in their Corporate Culture
Preethika Prasanthan -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková