Firemní kultura a nadnárodní firmy – Ing. Ivana Gyürke
Ing. Ivana Gyürke
Bachelor's thesis
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Corporate culture and multinational firms
Anotácia:
Práce se zabývá hlavně firemní kulturou a jejím vlivem nejen na zaměstnance, ale i na zákazníky. Zabývá se především vztahy mezi zaměstnanci, to jaké klima ve firmě panuje, jak firma a její pracovníci působí na vnější prostředí. Dále klady a zápory kultury firmy, hodnoty, které by měli pracovníci sdílet a její hlavní znaky. V praktické části práce jsou rozebrány firemní kultury největších nadnárodních …viacAbstract:
The work deals mainly with corporate culture and its influence not only the employees but also to customers. It mainly deals with relationships between employees, to identify climate prevails in the company, how the company and its staff operate the external environment. Furthermore, the pros and cons of corporate culture, values that workers should share and its main characters. In the practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/denqt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedúci: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Safeguarding Corporate Culture in the Hybrid Workplace
Ilya Novokhatskiy -
How SAP Incorporates Inclusivity in their Corporate Culture
Preethika Prasanthan -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková