Význam jazykové připravenosti policistů P ČR – Jan PRAVDA
Jan PRAVDA
Bakalářská práce
Význam jazykové připravenosti policistů P ČR
The language skill preparation of policemen P ČR
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda-li je jazyková připravenost policistů České republiky dostačující pro zajištění úkolů vyplývajících z jejich služby. V teoretické části bakalářské práce, která má tři hlavní kapitoly, se v první z nich věnuji Policii ČR, včetně její personální struktury a úkoly, dále komunikaci a jejím významu pro práci policistů a andragogice, její funkci a významu a také …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis has been to found out the preparation of the policemen in the field of foreign languages.The theoretical part is divided into three main chapters. The first one have described the structure and main objectives of the Police of the Czech Republic, the second chapter is focused on the communication and its importance for the work of policemen and the third chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2012
Zveřejnit od: 2. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 4. 2012
- Vedoucí: PaedDr. Václav Bouřa
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PRAVDA, Jan. Význam jazykové připravenosti policistů P ČR. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika - prevence a resocializace
Práce na příbuzné téma
-
Motivace studentů UTB oboru Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře k dalšímu vzdělávání.
Blanka Vrágová -
Profesní andragogika jako teorie kariérního uplatnění a postupu
Markéta Skoupilíková -
DŮVODY DOSPĚLÝCH KE STUDIU NA VYSOKÉ ŠKOLE ZAMĚŘENO NA OBOR ANDRAGOGIKA NA UP
Andrea ŠANDEROVÁ -
Celoživotní vzdělávání příslušníků Policie České republiky
Jiří Poduška -
Celoživotní vzdělávání pracovníků ve státním sektoru a význam celoživotního vzdělávání v neziskovém sektoru (srovnávací studie)
Dagmar Tesařová -
Andragogika a její cílové skupiny
Veronika ADAMCOVÁ -
Celoživotní vzdělávání lékařů se zaměřením na specializační vzdělávání lékařů ve FN Motol
Jiří Hromádko -
Profesní andragogika a její role ve vzdělávání dospělých
Libor Neveselý