Hodnocení spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem na základní škole – Aneta PETRŽILKOVÁ
Aneta PETRŽILKOVÁ
Bachelor's thesis
Hodnocení spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem na základní škole
Cooperation evaluation between a teacher's assistant and primary school teacher
Abstract:
Bakalářská práce s názvem "Hodnocení spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem na základní škole" se zabývá problematikou asistenta pedagoga na základní škole. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku a definování pojmů integrace, inkluze, žák se speciálně vzdělávacími potřebami včetně jeho podpůrných opatření a především se zabývá profesí asistenta pedagoga. Definuje osobnost asistenta …moreAbstract:
The bachelor's thesis entitled "Cooperation evaluation between a teacher's assistant and primary school teacher" deals with the topic of a teaching assistant at a primary school. The theoretical part is focused on the characteristics and definition of terms such as integration, inclusion, pupils with special educational needs including their supporting measures, and mainly deals with the profession …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. PaedDr. Ilona Pešatová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETRŽILKOVÁ, Aneta. \textit{Hodnocení spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem na základní škole}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/aiqf5p/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PETRŽILKOVÁ, Aneta. Hodnocení spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem na základní škole. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Theses on a related topic
-
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ -
Vnímání role asistenta pedagoga u žáků se speciálně vzdělávacími potřebami očima rodičovské veřejnosti
Kateřina NOVÁKOVÁ