Hodnocení systému bakalářských odborných praxí studenty ÚSP. – Denisa Peřtová
Denisa Peřtová
Bakalářská práce
Hodnocení systému bakalářských odborných praxí studenty ÚSP.
Assessment of the system of bachelor's professional practices by students of USP.
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje hodnocení systému odborných praxí na Ústavu sociální práce Univerzity Hradec Králové, studenty 3.ročníků bakalářského studia, prezenční i kombinované formy studia. Teoretická část je zaměřena na definici pojmů, jakými jsou: hodnocení výuky na vysoké škole, studentská evaluace, odborné praktické vzdělávání, seminář k odborným praxím a supervize. V teoretické části je také …víceAbstract:
Bachelor thesis is devoted to the evaluation of the system of professional practice at the Institute of Social Work at the University of Hradec Králové by students of the 3rd year of bachelor's studies, full-time and combined forms of study. The theoretical part focuses on the definition of terms such as: evaluation of teaching at a university, student evaluation, practical vocational training, seminar …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12699
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Radka Janebová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Daniel Štěpánek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Ústav sociální práceBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
The Evaluation of Tools Used for Pronunciation Teaching in ELT Textbooks
Vítězslav Mareš -
Research on scholarship of teaching to support the faculty development of moral education staff in Sichuan Normal University: a grounded theory approach
Bo ZHOU -
EVALUATION OF EDUCATIONAL PROJECT OUTCOMES: IMMERSIVE TEACHING TOOLS
Lucie KIMLOVÁ -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Development of critical thinking skills in medical education through teaching strategies: a perception of future teachers of professional subject for medical schools
Bisola Christiana ADELEKE -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Odborné vzdělávání příslušníků Hasičského záchranného sboru
Jiří Kusý
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
5. 6. 2021
Kohout, J.
5. 6. 2021