Hodnocení systému bakalářských odborných praxí studenty ÚSP. – Denisa Peřtová
Denisa Peřtová
Bachelor's thesis
Hodnocení systému bakalářských odborných praxí studenty ÚSP.
Assessment of the system of bachelor's professional practices by students of USP.
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje hodnocení systému odborných praxí na Ústavu sociální práce Univerzity Hradec Králové, studenty 3.ročníků bakalářského studia, prezenční i kombinované formy studia. Teoretická část je zaměřena na definici pojmů, jakými jsou: hodnocení výuky na vysoké škole, studentská evaluace, odborné praktické vzdělávání, seminář k odborným praxím a supervize. V teoretické části je také …moreAbstract:
Bachelor thesis is devoted to the evaluation of the system of professional practice at the Institute of Social Work at the University of Hradec Králové by students of the 3rd year of bachelor's studies, full-time and combined forms of study. The theoretical part focuses on the definition of terms such as: evaluation of teaching at a university, student evaluation, practical vocational training, seminar …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB12699
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2021
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Radka Janebová, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Daniel Štěpánek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PEŘTOVÁ, Denisa. \textit{Hodnocení systému bakalářských odborných praxí studenty ÚSP.}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Institute of Social Work. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ajfb2q/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Institute of Social WorkBachelor programme / field:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce
Theses on a related topic
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
The Evaluation of Tools Used for Pronunciation Teaching in ELT Textbooks
Vítězslav Mareš -
Research on scholarship of teaching to support the faculty development of moral education staff in Sichuan Normal University: a grounded theory approach
Bo ZHOU -
EVALUATION OF EDUCATIONAL PROJECT OUTCOMES: IMMERSIVE TEACHING TOOLS
Lucie KIMLOVÁ -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Development of critical thinking skills in medical education through teaching strategies: a perception of future teachers of professional subject for medical schools
Bisola Christiana ADELEKE -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Odborné vzdělávání příslušníků Hasičského záchranného sboru
Jiří Kusý
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
5/6/2021
Kohout, J.
5/6/2021