Martin Barák
Bachelor's thesis
Event marketing a jeho využití v praxi
Event Marketing and its Use in Practice
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci a podrobně je rozebrán event marketing. První kapitola se zabývá teoretickými východisky marketingové komunikace. V druhé kapitole jsou uvedeny definice eventu a event marketingu. Následují jednotlivé typy eventů a jejich rozdělení, klíčové aktivity při plánování eventových akcí a …moreAbstract:
The bachelor thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part is focused on marketing communication, especially event marketing. The first chapter deals with the theoretical basis of marketing communication. The second chapter contains the definition of event and event marketing. Followed by individual's types of events and their division, key activities of events planning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Šárka ŠTVERÁKOVÁ
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Barák, Martin. Event marketing a jeho využití v praxi. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights