Marketingová strategie společnosti Dream Fires – Lenka Kašpárková
Lenka Kašpárková
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti Dream Fires
Marketing strategy of Dream Fires company
Anotace:
Kašpárková, L. Marketingová strategie společnosti Dream Fires. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016.Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost zabý-vající se odpalováním ohňostrojů. V teoretické části je představena problematika strategického marketingu a použitých analýz. Praktická část využívá poznatků z literatury a výsledků kvalitativního výzkumu …víceAbstract:
Kašpárková, L. Marketing strategy of Dream Fires company. Brno: Mendel University, 2016.This bachelor thesis deals with suggestion of marketing strategy for company specializes in creating fireworks. The theoretical part defines topic of marketing strategy and description of analysis. The practical part contains information from literature and the results of qualitative marketing research. There is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jakub Straka
- Oponent: Tereza Slováčková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Environmental analysis and strategy formulation of sports facilities operator
Alice Turková -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková
Název
Vložil
Vloženo
Práva