Aktuální trendy v oblasti věrnostních programů – Bc. Marie Marková
Bc. Marie Marková
Master's thesis
Aktuální trendy v oblasti věrnostních programů
Actual trends in the loyalty programs
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá aktuálními trendy v oblasti věrnostních programů, které jsou dílčím nástrojem podpory prodeje. Cílem této práce je zjistit, zda a jak je možné využít pro rozvoj věrnostního programu nové technologie tak, aby bylo možné přinést unikátní službu pro zákazníky klienta (klientem je zde banka) a zároveň zajistit pro klienta efektivní obchodní potenciál. V první části se práce …moreAbstract:
Theme of this diploma thesis is the actual trends in the loyalty programs. The aim of this thesis is to discover if it is possible to develop a loyalty program using the new technologies and getting an unique function for the customers of the client (bank) and simultaneously assure a business pontential for the client. The first part of the thesis is focused on theoretical resources as a structuring …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zot7e/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
Zpracování dat o zákaznicích pomocí CRM systémů
Václav Banot -
Porovnání nástrojů CRM pro malé a střední podniky s cílem jejich implementace
Jakub Till -
Nasazení systému CRM v podniku
Martin Matta -
Kritéria implementace CRM softwaru ve společnosti Focus Medicus
Michal Vyčesaný