Bc. Marie Marková

Master's thesis

Aktuální trendy v oblasti věrnostních programů

Actual trends in the loyalty programs
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá aktuálními trendy v oblasti věrnostních programů, které jsou dílčím nástrojem podpory prodeje. Cílem této práce je zjistit, zda a jak je možné využít pro rozvoj věrnostního programu nové technologie tak, aby bylo možné přinést unikátní službu pro zákazníky klienta (klientem je zde banka) a zároveň zajistit pro klienta efektivní obchodní potenciál. V první části se práce …more
Abstract:
Theme of this diploma thesis is the actual trends in the loyalty programs. The aim of this thesis is to discover if it is possible to develop a loyalty program using the new technologies and getting an unique function for the customers of the client (bank) and simultaneously assure a business pontential for the client. The first part of the thesis is focused on theoretical resources as a structuring …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní